Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007

Έξη νεκροί σε τροχαίο...

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 ώρα 15.00, ειδήσεις από την κρατική τηλεόραση ΝΕΤ, ( ένα από τα πιο αξιόπιστα δελτία)
Πρώτη είδηση,
Βουλή συζήτηση για τα Σκόπια. ( τα συνηθισμένα, μαζί με τις βαθυστόχαστες σκέψεις του Καρά- Τζαφέρ )
Δεύτερη..
Η εξέλιξη της υγείας του κυρίου Χριστόδουλου ( Βοήθειά μας)
Τρίτη…
Οι εξελίξεις στο Πασόκ. ( Κάποια στιγμή τρώμε στη μάπα και τον Πολυζωγόπουλο)
Τέταρτη…
Ανακοίνωση για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα ( έτσι λέγεται στις μέρες μας η.. βροχούλα )
Πέμπτη..
Ανεμοστρόβιλος σε αγροτική περιοχή. ( κατέρρευσε μία στάνη ,ενώ αγνοούνται πέντε γίδια, γίνονται έρευνες.)
Έκτη..
Υποχώρησε φρεάτιο στη Λ. Ποσειδώνος. ( Ήρθε η ΕΥΔΑΠ με τις τρίαινες..)
Έβδομη…
Εκδηλώσεις Πολυτεχνείου ( κατάθεση στεφάνων κυρίως από αυτούς που δεν ήταν εκεί όταν έπρεπε..)
Όγδοη..
Η βουλή τίμησε το Πολυτεχνείο με ενός λεπτού σιγή ( Ευκαιρία να καθαρίσουν οι λαιμοί των ρητόρων )
Ένατη..
Θεσσαλονίκη, μέτρα για την επέτειο της 17ης Νοέμβρη. ( Έχει γούστο, ανήμερα να βγάλει λόγο ο Άνθιμος..)
Δέκατη…
Ζωνιανά! Νέες αποκαλύψεις. ( για την ανακάλυψη της..πυρίτιδας).

Ως τώρα έχουν περάσει ακριβώς είκοσι λεπτά, όταν σκάει η…
Ενδέκατη είδηση…
Δυστύχημα στην εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών, πλαγιομετοπική στη θέση Ψαθόπυργος. 5 νεκροί επι τόπου και μια κοπέλα πεθαίνει λίγο αργότερα στο νοσοκομείο. Σύνολο 6 Νεκροί.

( υπ΄όψη στην Εθνική Κορίνθου –Πατρών, χωρίς νησίδα ασφαλείας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση κινούνται σχεδόν μόνιμα δύο οχήματα ανά κατεύθυνση. Σύνολο τέσσερα οχήματα επί της οδού. Οι οδηγοί της αριστερής λωρίδας κινούνται ΚΑΙ στις στροφές με ταχύτητες πάνω απο 120 χιλιόμετρα την ώρα , ενώ συγχρόνως μπορεί να μιλάνε στο κινητό. Οι καθρέφτες των οχημάτων απέχουν μόλις λίγα εκατοστά από αυτούς που κινούνται αντίθετα. Έτσι είναι φυσικό κάποια στιγμή με ένα τσίκ να γίνει μακελειό.

Αυτή λοιπόν είναι η κατάσταση στη χώρα που ανθίζει η φαιδρά πορτοκαλέα.
Έξη νεκροί σε τροχαίο αποτελούν μια από τις τελευταίες ειδήσεις.
Μη γελιόμαστε οι επόμενοι νεκροί από τροχαίο είμαστε ΕΜΕΙΣ…
Έχουμε κατά μέσον όρο 6 νεκρούς την ημέρα ( χώρια τα έκτακτα όπως αυτό). Δηλαδή 180 νεκρούς τον μήνα ή 2.160 τον χρόνο.
Ποιος ασχολείται;
Στις εθνικές οδούς συμβαίνει μόνο το 5% των τροχαίων, το 95% συμβαίνει μέσα στις πόλεις.
Ποιος ενοχλείται;
Ο περίφημος νέος ΚΟΚ όπως δεν βελτίωσε τίποτα.
Χιλιάδες ΄΄Σχιζοφρενείς δολοφόνοι με το τιμόνι΄΄ μας περιμένουν στο επόμενο χιλιόμετρο.
Αστυνόμευση μηδέν… Η ελλιπέστατη, σε άνδρες και υλικό τροχαία, υπάρχει για να μετράει τους νεκρούς…
Οι κάμερες υπό διωγμό…( Ακούς εκεί να γράφουν τις παραβάσεις και να βρίσκουν αμέσως τους παραβάτες…)
Στα σχολεία υπάρχουν ένα σωρό μαθήματα εκτός από το πιο απαραίτητο για την επιβίωση των παιδιών, την οδική ασφάλεια.
Εκτός από τους νεκρούς, που διαλύουν τις οικογένειες στην στιγμή, υπάρχουν και οι μόνιμοι ανάπηροι, που τις διαλύουν πολύ σύντομα.
Το οικονομικό βάρος είναι δυσβάσταχτο για την οικονομία μας. Οι ειδικοί το υπολογίζουν σε τρία δίς ετησίως!
Τίποτα δεν γίνεται και τίποτα δεν πρόκειται να γίνει.. βλέπετε υπάρχει το περίφημο εκλογικό κόστος.
Ίσως πρέπει οι πολίτες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Όχι αύριο ή μεθαύριο…Τώρα… γιατί δεν πάει άλλο…
Ρωτήστε τους συγγενείς και τους φίλους των χιλιάδων νεκρών και αναπήρων……

Χαιρετισμούς
Φράνκ

2 σχόλια:

Α. ΒΑΡΒΕΡΗΣ είπε...

Στα χαρακώματα της ασφάλτου.

Τι γίνεται ρε παιδιά στην Εθνική οδό;
Πόλεμος σώμα με σώμα και άρμα με άρμα.
Ποιος επιτίθεται και ποιος αμύνεται;
Συνήθως επιτίθεται αυτός που πουλά και αγοράζει τοις μετρητοίς. Αυτός ο οποίος μαζί με το ακριβό άρμα αγοράζει και την προτεραιότητα.
Ποιος χάνει και ποιος κερδίζει; ΟΛΟΙ γιατί δεν υπάρχει κερκίδα να κρυφτείς.
Πόσοι χάνονται σ’ αυτό το … γήπεδο;
Κανείς δεν μετράει πτώματα. Είναι όλοι βιαστικοί.

Φιλικά στον frank
Α.Β

Κάτια Κ. είπε...

Όταν και αν ο λαός μας μάθει να σέβεται το διπλανό του, τότε θα μειωθούν και τα τροχαία. Ο νεοέλληνας βγάζει όλη του τη μιζέρια και τη βλαχογκλαμουριά στο τιμόνι (αν οδηγείς «παπάκι», είσαι μπας-κλας...). Αχ! Πόσο θα ήθελα να ζω στην Ολλανδία... Να κυκλοφορούν όλοι με ποδήλατα...
Φιλικά,
Κάτια Κ.