Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Χωρίς ιατρική συνταγή!

Πάντοτε το πολιτικό ρεπορτάζ μου ήταν παντελώς αδιάφορο. Κρίμα γιατί οι πολιτικοί συντάκτες είναι καλά παιδιά... Αυτό όμως που προκαλεί, είναι το να κάνεις φτηνό χιούμορ με τα πολιτικά δρώμενα... Για παράδειγμα ο΄΄Νεόκοπος΄΄ στα Νέα, είναι ,ή νομίζει ότι είναι μεγάλος χιουμορίστας... Επειδή στην ίδια εφημερίδα έχω γνωρίσει, (πρό Χριστού), μερικούς πολύ αξιόλογους δημοσιογράφους, έχω ΄΄αντιρρήσεις΄΄, για το σημερινό ΄΄Νεόκοπο΄΄...
Το γεγονός ότι το...΄΄χιούμορ΄΄ είναι αποτέλεσμα..΄΄σύσκεψης΄΄ , κάνει τα πράγματα χειρότερα... Με το συνασπισμό δεν έχω καμμία επαφή. Ούτε κάν έχω περάσει...σύριζα...
Όμως αυτό που γράφτηκε πριν απο μερικές ημέρες με τα ΄΄ Φυτά εσωτερικού χώρου΄΄ με την ΄΄ Τραγωδία στην Επίδαυρο΄΄ κ.λ.π. είναι πολύ φτηνό...Εδώ πραγματικά ΄΄ η φτήνεια δεν τρώει, αλλά δεν αξίζει ένα παρά΄΄... και παρ΄όλα αυτά, το χιούμορ του ΄΄Νεόκοπου΄΄ που είναι ένα ισχυρό εμετικό, πωλείται στα περίπτερα, χωρίς ιατρική συνταγή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: