Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Mea Colpa!!

Ελληνίδες...Έλληνες... να σας συστηθώ, είμαι ο Τζάκ! ο Αντεροβγάλτης της Ελληνικής οικονομίας... την οποία ξεκοίλιασα την τελευταία πενταετία...παρ΄ότι κατοικώ στη Ραφήνα, παραμένω όπως πάντα ασύληπτος! Στέλνω στην εξεταστική επιτροπή μια λακωνική επιστολή..με ένα αίνιγμα...'' Ανήρ προ-βάτου-πεδινού, έτρωγε πόδα αιγός Βοδινού!'' αυτή είναι η απάντησή μου...όπως έχω ξαναπεί Λατινιστί..''Mea Colpa'', που σημαίνει αναγνωρίζω τα λάθη μου., (τα οποία οφείλονται στο μεγάλο στομάχι μου)...Επίσης διευκρινίζω ότι εκείνο το ακίνητο που έχω στη Φιλοθέη και αναφέρεται στο πόθεν έσχες , είναι απολύτως νόμιμο όπως εκείνα τα ''βραχώδη όρη της Φιλοθέης'', εκεί όπου κείται ο..θείος Λένιν της δεξιάς, του οποίου ακοίμητος φρουρός είναι πλέον... '' ο καθηγητής Βαγγέλας''. Κλείνοντας θέλω να σας πώ, να μη με ενοχλείται άλλο, γιατί θα αρπάξω το χασαπομάχαιρο και θα ξαναπιάσω δουλειά, οπότε αλοίμονό σας....

Χαιρετισμούς
Φράνκ

Δεν υπάρχουν σχόλια: