Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Σατιρικοί στίχοι με το ευχαριστώ του Έλληνα ευρωβουλευτή στον ψηφοφόρο...




Αγαπητέ μου ψηφοφόρε...
Σου τραγουδάω σε Φα Μαντζόρε!
Πάω στις Βρυξέλλες δεν κρατιέμαι...
Κι΄απ΄τη χαρά μου κατουριέμαι!

Έκανες πάνω από χίλια μίλια...
Με τα ψηφοδέλτια... Ζεμπίλια!
Κουράστηκες κι΄ακόμα τρέχεις...
Άλλη εκλογή πια δεν αντέχεις!

Αγαπητέ μου ψηφοφόρε...
Της φιλοδοξίας μου αχθοφόρε!
Τι δώρο μούκανες και πάλι...
Χρωστούσα μέχρι στον μπακάλη!

Τώρα πηγαίνω ταξιδάκια...
Με τ΄άλλα τα συναιτεράκια!
Ευρωβουλευτές μέσα στη χλύδα...
Συγκλητικοί χωρίς χλαμύδα!

Αγαπητέ μου ψηφοφόρε...
Στην Ευρωβουλή την τρικολόρε!
Τα πρωινά...Περί ανέμων και υδάτων...
Τα βραδινά...Περί άσπρων πάτων!

Η αμοιβή μου τώρα σκίζει...
Φρέσκο ρευστό θα με γεμίζει!
Την ψωροκώσταινα να φροντίζεις...
Με θάρρος να την ξεψειρίζεις!

Αγαπητέ μου ψηφοφόρε...
Τώρα σ΄αφήνω per favore!
Καλή σου τύχη…Βρέε! Σαν τα χιόνια...
Θα σου ξαναπώ... Σε πέντε χρόνια!

Αιωνόβιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: