Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Δήθεν.. Δημοτικές...εκλογές

Χαίρετε κυρίες και κύριοι ψηφοφόροι..πώς είστε; σίγουρα περιμένετε να ψηφίσετε...τον δήμαρχο...ποιόν δήμαρχο; μα αυτόν που πήρε το ΄΄χρίσμα΄΄! ωραίο πράγμα το χρίσμα..όποιος τόχει βγαίνει...ο άλλος που δεν τόχει χάνει...έτσι είναι το παιχνίδι...΄΄ Χάνει- βγαίνει΄΄...ωραίοι δήμαρχοι, δήμαρχοι μαϊμούδες! έπειτα έχουμε και τους περιφερειάρχες και υποπεριφερειάρχες...ωραίες κοματικές μαϊμούδες και αυτοί... λοιπόν θα σας πώ μια μικρή ιστορία...την ημέρα που ο κύριος Ολι Ρέν είπε το περίφημο ΄΄kalo kouragio΄΄ ήμουν καλεσμένος σε γαμήλιο γεύμα... δίπλα μου καθόταν ένας μεσήλικας επιχειρηματίας. Κουβεντιάζοντας για την κρίση, βοηθούντος και του ρέοντος οίνου, ο εν λόγω κύριος άρχισε να ΄΄κελαϊδάει΄΄. Μάταια η γυναίκα του, έριχνε κλωτσιές κάτω απο το τραπέζι... μου έλεγε λοιπόν ότι είχε δυό εταιρείες μιά μεγάλη και μιά μικρή... με τη μία έπαιρνε εργολαβίες απο δημόσια έργα. Όμως ( όπως έλεγε) η μίζα στην περιφέρεια είναι ακριβώς 30% ακατέβατα! και μάλιστα όταν τόλμησε να αντισταθεί στα κυκλώματα της βορείου Ελλάδος , εκεί δεν ξαναπήρε δουλειά...΄΄ και πώς γίνεται η πληρωμή ΄΄ , τον ρώτησα...΄΄ Κύτταξε να δείς μου ΄΄,μου είπε...΄΄Στο εκατομμύριο είναι τρακόσια χιλιάρικα, τα οποία πληρώνονται, όχι σε τραπεζικούς λογαριασμούς και αηδίες...αλλά σε πάρκινγκ με χαρτοφύλακες...σε στύλ Κοσκωτά..΄΄ . ΄΄Ναί΄΄ . Αντιλέγω... ΄΄Αλλά τότε τί κέρδος έχεις;΄΄ Γι΄αυτό έχω την δεύτερη εταιρεία, την μικρή΄΄, μου λέει...΄΄ Με αυτήν, χάριν στα σαϊνια, τους λογιστές μου, καταφέρνω και εξαφανίζω τον ΦΠΑ΄΄ και δώστου κλωστιές απο κάτω η γυναίκα του...γιατί ο τύπος είχε πάρει φόρα και μούλεγε τον πόνο του.... Καταλάβατε κυρίες και κύριοι ψηφοφόροι; αύριο λοιπόν προτού ρίξετε στην περίφημη κάλπη την ψήφο σας σκεφτείτε καλά σε ποιούς δίνετε εξουσία...και να θυμάστε μια μικρολεπτομέρεια...στην δημοκρατία των Αθηνών η επιλογή γινόταν όχι δια ψηφοφορίας, αλλά δια κληρώσεως... η μόνη ΄΄ψηφοφορία΄΄ ήταν ο..εξοστρακισμός...αλλά τέτοιο πράγμα στην εποχή μας δυστυχώς δεν υπάρχει...

Χαιρετισμούς
Φράνκ

Υ.Γ. Μετά τις ΄΄εκλογές΄΄ όταν θα ανακοινωθούν τα νέα μέτρα, τότε, θα μας πούν όχι ΄΄ kalo kouragio΄΄, αλλά ΄΄ kalo mouragio΄΄, απο το οποίο θα πηδήξουμε όλοι μαζί..

Δεν υπάρχουν σχόλια: